Korang Memang Seorang Wanita

Hari ini nak kongsi dengan korang iaitu kaum adam atau lelaki ini sama dengan wanita. Memang la gua lelaki tapi selalu jugak tengok perangai perempuan yang sikit sebanyak mesti ada perangai ini. Antaranya adalah...

  • Sangat suka bercakap, tak tahu la membebel ke atau mengumpat sebab itu sama je nadanya.
  • Ada chemistry dengan mana-mana shopping complex dan akan cepat jatuh cinta pada barang-barang di dalamnya.
  • Sangat teliti sehinggakan warna tudung pun akan disama pandankan dengan setitik pada warna baju.
  • Tinggi daya perihatin kerana kurang gemar dengan tempat yang bersepah tapi kebanyakan mereka juga yang buat sepah.
  • Mempunyai hobi yang statik iaitu gemar mengumpul barang yang sama, walaupun dah memang banyak tapi dia akan tetap mengumpulnya.
  • Berhemat dalam memandu. Lagi 3 kilometer nak masuk simpang akan siap-siap bagi isyarat dan akan dipersalahkan oleh pemandu lain walaupun seinci pun kesalahan mereka dengan berdialog, "Perempuan kalau bawak kereta tuh memang macam tu!!"
  • Berjiwa sentimental dan sangat sensatif, walaupun semut mati dipijak, mudah air mata mengalir dan berjiwa peramah hingga mampu memarahi sesiapa sahaja kalau dalam keadaan 'bulan' penuh.
p/s: no comment...

regard,
safif kun @ sempoiku.blogspot.com

1 comments: (+add yours?)

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...